• voor 17:00 besteld = vandaag verzonden goe
  • niet goed = geld terug
  • achteraf betalen mogelijk

4.4Out of 75 Reviews

GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN BOVEN DE €100.

GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN BOVEN €100.

    Klantenservice


    Klantenservice


    Veelgestelde vragen

    1.1 Wat moet ik doen als ik een verkeerd item heb ontvangen?

    Heb jij bij het openen van je bestelling geconstateerd dat je een verkeerd item hebt ontvangen, dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst per E-mail aan ons door te geven. Stuur samen met je ordernummer een foto van het verkeerd ontvangen product. We zullen dan zo snel mogelijk zorgen dat jij kosteloos het juiste item van ons ontvangt. 

     

    1.2 Wat moet ik doen als ik een kapot item heb ontvangen?

    Heb jij bij het openen en passen van je bestelling geconstateerd dat je een kapot item hebt ontvangen, dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst per E-mail aan ons door te geven. Stuur samen met je ordernummer een foto door van het hele artikel en een close up foto van het kapotte gedeelte. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en zorgen dat jij kosteloos een nieuw item van ons ontvangt. Onvermelde defecten leiden tot weigering van de retouraanvraag.

     

    2.1 Wanneer mag ik iets retourneren?

    Ben je niet helemaal tevreden met de door jou bestelde artikelen? Dat kan natuurlijk gebeuren! Indien de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.We zullen dan binnen 10 werkdagen overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen. Dit betekent dat je binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag dat het pakket is ontvangen, via onze website kenbaar hebt gemaakt dat je iets wilt retourneren. Vanaf de dag dat de retour door jou is aangemeld, heb je 14 kalenderdagen om de te retourneren items naar ons terug te sturen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.

    Retourvoorwaarden:
    - De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags bevestigd.
    - De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen of vlekken.
    - De te retourneren artikelen zijn geen sieraden of haar-accessoires. 

    Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan bovenstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. We zullen in dit geval het pakketje opnieuw aanbieden, maar zullen hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening brengen.

    2.2 Hoe moet ik iets retourneren?

    RETOUR AANMELDEN
    Stap 1: Log in op onze website met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord.
    Stap 2: Ga in ‘’mijn account’’ naar het kopje ‘’mijn bestellingen’’. Klik vervolgens de desbetreffende
                bestelling aan en kies onderin voor de optie ‘’artikelen retourneren’’. Je kunt het retourformulier
                dan online invullen.
    Stap 3: Wanneer je de retourneren items hebt aangemeld mag je gelijk door naar het verzendproces.

    Indien het om wat voor reden dan ook niet lukt om een retour aan te melden via onze website, kun je ons dit via een E-mail laten weten. Wij zullen je hier dan verder bij assisteren.


    VERZENDEN
    Stap 4: Verpak de items in de originele verpakking.
    Stap 5: Voeg de meegeleverde pakbon toe aan het pakket en kruis de geretourneerde items aan.
    Stap 6: Maak via Post NL een verzendlabel aan voor onderstaand adres. 
                 Luxiez
                 Steenhouwer 19B
                 9502 EV Stadskanaal
    Stap 7: Verstuur het pakketje via een PostNL-locatie.
                 Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code.Aan de hand
                 hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je
                 retour hebt ontvangen. Wanneer het pakketje in goede orde bij ons is aangekomen, zullen wij
                 binnen een paar werkdagen overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Wij zijn helaas
                 niet aansprakelijk voor pakketjes die zonder track & trace code worden verstuurd en niet bij ons  
                 zijn aangekomen.

     

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »