Helaas moeten wij melden dat Luxefashion ermee stopt en iets geheel nieuws gaat beginnen, namelijk LUXIEZ! Daardoor heb jij wel de kans gekregen om een van de allerlaatste items van Luxefashion tijdens onze FINAL SALE hebt kunnen scoren. Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met door jou bestelde artikelen. We kunnen op dit moment helaas geen sale artikelen meer aannemen als retour. Wel hebben we de mogelijkheid om items voor je om te ruilen voor iets uit de sale of een online waardebon uit te schrijven voor de aankoopprijs van de teruggestuurde items.

Items komen enkel in aanmerking voor het omruilen of online waardebon indien ze voldoen aan onze retourvoorwaarden. Mochten wij een item ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. We zullen in dit geval het pakketje opnieuw aanbieden, maar zullen hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening brengen.

Omruil/waardebon voorwaarden:
-De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags bevestigd.
- De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen of vlekken.
- De te retourneren artikelen zijn geen sieraden of haar-accessoires.


AANMELDEN
Stap 1: Stuur een mail naar [email protected] en geef aan welke items je wilt omruilen of waarvoor je
            een waardebon wilt ontvangen.
Stap 2: Wanneer wij je E-mail hebben ontvangen, zullen wij bevestigen of dit item nog op voorraad is en
            dit artikel voor je achterhouden. Indien je kiest voor een waardebon, ontvang je deze per E-mail.
Stap 3: Wanneer je een bevestiging per E-mail hebt ontvangen mag je door naar het verzendproces.


VERZENDEN
Stap 4: Verpak de items in de originele verpakking.
Stap 5: Voeg de meegeleverde pakbon toe aan het pakket en kruis de geretourneerde items aan.
Stap 6: Schrijf op de pakbon welke items je graag wil ontvangen. Dit geldt ook voor een waardebon.
Stap 7: Maak via Post NL een verzendlabel aan voor onderstaand adres.
            Luxefashion
            Lyceumlaan 52
            9503BK Stadskanaal
Stap 7: Verstuur het pakketje via een PostNL-locatie. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje
            met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit
            bonnetje goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen. Wanneer het pakketje in
            goede orde bij ons is aangekomen, zullen wij binnen een paar werkdagen overgaan op terugbetaling
            van het aankoopbedrag. Wij zijn helaas niet aansprakelijk voor pakketjes die zonder track & trace
            code worden verstuurd en niet bij ons zijn aangekomen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »