DEFECT/VERKEERD ITEM ONTVANGEN?
Heb jij bij het openen en passen van je bestelling geconstateerd dat je een defect of verkeerd item hebt ontvangen, dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst per E-mail aan ons door te geven. We zullen dan zo snel mogelijk zorgen dat jij kosteloos een nieuw item van ons ontvangt. Onvermelde defecten leiden tot weigering van de retouraanvraag.



RUILEN
Wil je graag een item ruilen? Dat kan! Laat ons via een E-mail weten welk item je wilt retourneren en welk item (andere maat of kleur) je daarvoor wilt ontvangen. Wij zullen dan controleren of deze op voorraad is en je hiervan per E-mail op de hoogte stellen. Wanneer het item op voorraad is, sturen we na ontvangst van je retourpakket kosteloos binnen 24 uur een nieuw item naar je toe.

 

RETOURINSTRUCTIES
Ben je niet helemaal tevreden met de door jou bestelde artikelen? Dat kan natuurlijk gebeuren! Indien de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.We zullen dan binnen 10 werkdagen overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen. Dit betekent dat je binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag dat het pakket is ontvangen, via onze website kenbaar hebt gemaakt dat je iets wilt retourneren. Vanaf de dag dat de retour door jou is aangemeld, heb je 14 kalenderdagen om de te retourneren items naar ons terug te sturen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.

Retourvoorwaarden:
- De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags bevestigd.
- De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen of vlekken.
- De te retourneren artikelen zijn geen sieraden of haar-accessoires. 

Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan bovenstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. We zullen in dit geval het pakketje opnieuw aanbieden, maar zullen hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening brengen.


RETOUR AANMELDEN
Stap 1: Log in op onze website met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord.
Stap 2: Ga in ‘’mijn account’’ naar het kopje ‘’mijn bestellingen’’. Klik vervolgens de desbetreffende
            bestelling aan en kies onderin voor de optie ‘’artikelen retourneren’’. Je kunt het retourformulier
            dan online invullen.
Stap 3: Wanneer je de retourneren items hebt aangemeld mag je gelijk door naar het verzendproces.

Indien het om wat voor reden dan ook niet lukt om een retour aan te melden via onze website, kun je ons dit via een E-mail laten weten. Wij zullen je hier dan verder bij assisteren.


VERZENDEN
Stap 4: Verpak de items in de originele verpakking.
Stap 5: Voeg de meegeleverde pakbon toe aan het pakket en kruis de geretourneerde items aan.
Stap 6: Maak via Post NL een verzendlabel aan voor onderstaand adres. 
             Luxiez
             Lyceumlaan 52
             9503BK Stadskanaal
Stap 7: Verstuur het pakketje via een PostNL-locatie.
             Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code.Aan de hand
             hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je
             retour hebt ontvangen. Wanneer het pakketje in goede orde bij ons is aangekomen, zullen wij
             binnen een paar werkdagen overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Wij zijn helaas
             niet aansprakelijk voor pakketjes die zonder track & trace code worden verstuurd en niet bij ons  
             zijn aangekomen.

 

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »